komiklik olsun anlaminda demiyorum ama grrcekten bir sebebi varmi sormak istedim.. normalde oyle olmadigi halde her insanin fotolarinin bir cogunda sag goz sol gozden daha ufak ve kaymis veya tam tersi sol goz sag goze gore daha ufak ve kayik cikmaktadir bende paso boyle normalde yamuk bir goze sahip degilim allaha sukur ama cok uyuz oldum bu mevzuya varmi mantikli bir aciklamasi olan hehe. ???