• 02-09-2010, 03:24:16
    #28
    Üyeliği durduruldu
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen R10 fenomenisin dostum
    Sıradaki ban için report bekleniyor..
  • 02-09-2010, 05:35:40
    #29
    Kralburada,

    Hafız bana 10 milyon verirsen seni yazarım
  • 02-09-2010, 11:09:08
    #30
    Üyeliği durduruldu
    aytuggggggggggggggggggggggg
  • 02-09-2010, 11:11:58
    #31
    CNC çok yalaka olduğunun farkındasındır sanırım ..

    Ben obscure'yi kıskanıyorum ne yapayım
  • 05-09-2010, 02:02:24
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Nedenini bilmiyorum ama r10 deyince aklıma hep MaRuL Nickli üye geliyor.O yüzden onu kıskanıyorum
  • 05-09-2010, 02:11:15
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Açıkcasını söyleyimmi sanırım ben kıskanılıyorum Tabiki idolüm Radmin ve Zaman Efendisidir.
  • 05-09-2010, 02:12:46
    #34
    Labiduyu severim arada şikayet mesajı atarım cevap falan vermez çok acayip diyaloğumuz var
  • 05-09-2010, 15:11:01
    #35
    Üyeliği durduruldu
    %100 radmin

    beni kıskanan varsa pm atsın 8)
  • 05-09-2010, 15:13:04
    #36
    radmin, ******, moderatörler