deşifre oldum fakirim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
deşifre oldum fakirim
12
●
665
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
deşifre oldum fakirim
1
2
27-08-2010, 10:38:09
#1
Weave
Üyeliği durduruldu
Evet beyler açıklıyorum
FAKİRİM
(En azından fakirim söylüyorum, zenginim diyip lasvegas yazıp sallamıyorum profilde
)
27-08-2010, 10:43:17
#2
HititAjans
Misafir
Seni fakirrrrrrrrrrrrrr ucubeeeeeeeeeeee benim ve diğer arkadaşların ödemesini yapacaktı söylemedik mi sana ?
27-08-2010, 11:31:00
#3
Weave
Üyeliği durduruldu
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Seni fakirrrrrrrrrrrrrr ucubeeeeeeeeeeee benim ve diğer arkadaşların ödemesini yapacaktı söylemedik mi sana ?
o zaman sorun olmaz
27-08-2010, 13:09:42
#4
WebEngineer
Seni fakir seni çabuk terk et bu mekanı.
Züürt ne ki? Züğürt değil mi o
Kendine göre zengin adam sen ne uğraşıyosun parayla döverse seni görürsün.
27-08-2010, 13:21:55
#5
Weave
Üyeliği durduruldu
WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Seni fakir seni çabuk terk et bu mekanı.
Züürt ne ki? Züğürt değil mi o
Kendine göre zengin adam sen ne uğraşıyosun parayla döverse seni görürsün.
Mod ile dalga geçmiş 3 gün ban
27-08-2010, 14:02:28
#6
Yasin21
Weave adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet beyler açıklıyorum
FAKİRİM
(En azından fakirim söylüyorum, zenginim diyip lasvegas yazıp sallamıyorum profilde
)
bu seneki r10 zekâtları sana
27-08-2010, 14:07:37
#7
Aglamaz
İncicimi dedim
Konu farklı imiş hehe.
27-08-2010, 14:42:10
#8
Weave
Üyeliği durduruldu
Aglamaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İncicimi dedim
Konu farklı imiş hehe.
inciciyiz tabii ama konu farklı
27-08-2010, 14:54:24
#9
RyhmLass
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar bence yardım toplamayalıyız.nede olsa r10 üyesi kişi başı 1tl versek 40bin üye
ya 40 mılyar yapar r10 dakı fakırlere dagıtırız
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler