• 27-08-2010, 10:38:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet beyler açıklıyorum FAKİRİM (En azından fakirim söylüyorum, zenginim diyip lasvegas yazıp sallamıyorum profilde )


  • 27-08-2010, 10:43:17
    #2
    Misafir
    Seni fakirrrrrrrrrrrrrr ucubeeeeeeeeeeee benim ve diğer arkadaşların ödemesini yapacaktı söylemedik mi sana ?
  • 27-08-2010, 11:31:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni fakirrrrrrrrrrrrrr ucubeeeeeeeeeeee benim ve diğer arkadaşların ödemesini yapacaktı söylemedik mi sana ?
    o zaman sorun olmaz
  • 27-08-2010, 13:09:42
    #4
    Seni fakir seni çabuk terk et bu mekanı.

    Züürt ne ki? Züğürt değil mi o

    Kendine göre zengin adam sen ne uğraşıyosun parayla döverse seni görürsün.
  • 27-08-2010, 13:21:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni fakir seni çabuk terk et bu mekanı.

    Züürt ne ki? Züğürt değil mi o

    Kendine göre zengin adam sen ne uğraşıyosun parayla döverse seni görürsün.
    Mod ile dalga geçmiş 3 gün ban
  • 27-08-2010, 14:02:28
    #6
    Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet beyler açıklıyorum FAKİRİM (En azından fakirim söylüyorum, zenginim diyip lasvegas yazıp sallamıyorum profilde )



    bu seneki r10 zekâtları sana
  • 27-08-2010, 14:07:37
    #7
    İncicimi dedim

    Konu farklı imiş hehe.
  • 27-08-2010, 14:42:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncicimi dedim

    Konu farklı imiş hehe.
    inciciyiz tabii ama konu farklı
  • 27-08-2010, 14:54:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bence yardım toplamayalıyız.nede olsa r10 üyesi kişi başı 1tl versek 40bin üye
    ya 40 mılyar yapar r10 dakı fakırlere dagıtırız