Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet beyler açıklıyorum FAKİRİM (En azından fakirim söylüyorum, zenginim diyip lasvegas yazıp sallamıyorum profilde )



bu seneki r10 zekâtları sana