Konu
deşifre oldum fakirim
27-08-2010, 14:02:28
#6
Yasin21
Weave adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet beyler açıklıyorum
FAKİRİM
(En azından fakirim söylüyorum, zenginim diyip lasvegas yazıp sallamıyorum profilde
)
bu seneki r10 zekâtları sana