• 24-08-2010, 14:57:03
    #10
    ah bu trafik polisleri adamı gülmekten öldürürler
  • 24-08-2010, 17:55:01
    #11
    Nio
    Üyeliği durduruldu
    Sonuncu harikaydı gerçekten.
  • 24-08-2010, 18:50:50
    #12
    hehehhehheheh öldüm öldüm dirildim
  • 24-08-2010, 18:55:46
    #13
    Carizmatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.Kamyon sürücüsü "dikkat, alçak köprü" ikaz levhasını
    fark ettiğinde iş işten çoktan geçmişti. Olanca
    hızıyla üst köprüye bindirdi ve orada sıkıştı kaldı.
    Arkasında kilometrelerce araç kuyruğu oluştuktan sonra
    trafik/kurtarma ekibi nihayet geldi. Kurtarıcı işine
    başlarken polis de gözleri sıkışmış kamyonda, sürücüye
    yaklaşarak söze girmiş olmak için sordu:

    - Köprüye sıkıştınız, he?

    Sürücü canı burnunda homurdandı:

    - Yo, köprü taşıyordum, mazotum bitti.

    en iyisi