Carizmatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.Kamyon sürücüsü "dikkat, alçak köprü" ikaz levhasını
fark ettiğinde iş işten çoktan geçmişti. Olanca
hızıyla üst köprüye bindirdi ve orada sıkıştı kaldı.
Arkasında kilometrelerce araç kuyruğu oluştuktan sonra
trafik/kurtarma ekibi nihayet geldi. Kurtarıcı işine
başlarken polis de gözleri sıkışmış kamyonda, sürücüye
yaklaşarak söze girmiş olmak için sordu:

- Köprüye sıkıştınız, he?

Sürücü canı burnunda homurdandı:

- Yo, köprü taşıyordum, mazotum bitti.

en iyisi