• 18-08-2010, 07:06:43
    #19
    Henüz kalkmadım çünkü uyumadım
    Şimdi uyucam, artık akşam kalktığımda yazarım
  • 18-08-2010, 07:12:59
    #20
    SaNSaRaLv0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah 8'de yatip aksam 6'da kalktim
    +++ Uyku saatim geldi.
  • 18-08-2010, 07:14:36
    #21
    Henüz uyumadım kalkmadım da
  • 18-08-2010, 08:40:12
    #22
    Kalktım , tostumu yiyip işe çıkacağım.
  • 18-08-2010, 09:23:26
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    5:30'da yattım 8'de Kalktım :P Günaydın
  • 18-08-2010, 10:36:16
    #24
    saat 06:50
  • 18-08-2010, 10:45:33
    #25
    saat 08:50
  • 18-08-2010, 10:49:58
    #26
    7 yi 25 mi geçiyordu neydi sabahın köründe uyandık gece 3 te yattıydım japonya ligi maçları oynansında sonra duruma göre yatmayı düşünüyom