Bu Sabah Saat Kaçta Kalktın ? =) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Sabah Saat Kaçta Kalktın ? =)
25
●
485
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu Sabah Saat Kaçta Kalktın ? =)
1
2
3
18-08-2010, 07:06:43
#19
EnginTopcuoglu
Henüz kalkmadım çünkü uyumadım
Şimdi uyucam, artık akşam kalktığımda yazarım
18-08-2010, 07:12:59
#20
GuruDeveloper
SaNSaRaLv0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sabah 8'de yatip aksam 6'da kalktim
+++ Uyku saatim geldi.
18-08-2010, 07:14:36
#21
Aglamaz
Henüz uyumadım kalkmadım da
18-08-2010, 08:40:12
#22
MeyT
Kalktım , tostumu yiyip işe çıkacağım.
18-08-2010, 09:23:26
#23
cityforthanks
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
5:30'da yattım 8'de Kalktım :P Günaydın
18-08-2010, 10:36:16
#24
Odesa
saat 06:50
18-08-2010, 10:45:33
#25
Emir
saat 08:50
18-08-2010, 10:49:58
#26
Mr.Function
7 yi 25 mi geçiyordu neydi sabahın köründe uyandık gece 3 te yattıydım japonya ligi maçları oynansında sonra duruma göre yatmayı düşünüyom
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler