• 17-08-2010, 20:38:43
    #10
    Misafir
    16:00
  • 17-08-2010, 23:37:41
    #11
    TTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16:00
    Senin sabahin 16:00 mi kardes hic kalkmasaydin
  • 17-08-2010, 23:45:47
    #12
    12:30 'da Kalktım 16:00 da tekrar uyudum 18:00' tekrar kalktım
  • 18-08-2010, 02:52:31
    #13
    öğlen 3 de yattım, Gece 12 de kalktım.
  • 18-08-2010, 02:59:05
    #14
    Sabah 8'de yatip aksam 6'da kalktim
  • 18-08-2010, 06:12:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ramazanda her sabah acıkıncaya kadar takılırım , Malum saat 10 gibi acıkırım
    10da bi yatarım akşam ezanıyla beraber uyanırım
  • 18-08-2010, 06:21:04
    #16
    19:15
  • 18-08-2010, 06:36:31
    #17
    Hiç uyumadım ki kalkayım
  • 18-08-2010, 06:58:45
    #18
    Kurumsal PLUS
    crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç uyumadım ki kalkayım :d
    +1 .