


müş. efendim sizin modemler bana küfrediyo.
ben. anlayamadım efendim
müş bunda anlayamayacak ne var resmen küfrediyolar işte
ben. eminmisiniz
müş buyrun dinleyin (telefonu çevirme sesi çalan telefon sesi peşinden ana avrat küfür)
ben. ee siz hangi numarayı aramıştınız bi kontrol edelim
müş. 344 26 16
ben bu sizin numaranız mı
müş hayır aradığım numara
ben beyefendi o bizim numaramız değil bir ev numarası
müş ben 10 gündür bu numaradan bağanmaya çalışıyorum ama
ben o zaman doğaldır küfretmesi
***************
müş. adınız neydi sizin
ben: ozan efendim
müş. okan
ben. hayır ozan
müş. ohan?
ben.( oha) ozan
müş. ogan
ben . bakın efendim zonguldakın z si ozzan
müş. peki zogan bey
ben. ordu zonguldak adana niğdeee
müş. benim problemim sizin adınızdan daha önemli zogan bey
ben. peki efendim neydi problem?
****************
müş(tarık). handeyle görüşebilür müyüm
ben. arkadaşı mısınız
müş. hayır nişanlısıyım.
ben. bir hata olmalı burada hande diye biri yok efendim.
müş daha demün görüştüydüm.
ben. hamdi beyle görüşmüşsünüz sesi biraz incedir karıştırdınız herhalde. bağlıyorum ayrılmayın
müş. yoh kalsın (çotang)
*******************
-merhaba
-merhaba xxx yazılım nasıl yardımcı olabilirim.
-stok toplamlarımı bilgilerimi göremiyorum
-peki stok kartı üzerinden sağ tuşa basarsanız toplamlarınızı görebilirsiniz
-nerde görecem ekranda mı
-(iç ses) yok ebeninkinde
-evet efendim monitörde göreceksiniz
-şimdi monitöre uzağım biraz bekler misiniz. size zor ulaştım kapatmayın
-peki
-(müşteri başka bir elemana seslenir.) ulannn rüstemmmm monitörü kap buraya getir
***************************
-meraba ben batur nası yardımcı olabilirim?
-benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili...
-peki ilk önce telefonunuzun ''menü' tuşuna sonra da ''5'' tuşuna basın...
-evet... tamam...
-ekran da ne var şimdi?
-show tv...
***************
-iyi günler iç hatlar..
-bant kaydı mısınız, yoksa gerçek mi ?
-gerçeğim hanımefendi
-iyi o zaman, iyi günler.
*****************
-telefonunuza bir şifre gelicek şifreyi almalıyım
-telefon eşimde
-tamam söyleyin eşinize şifreyi okusun
-tamam gidip söyliyim geliyorum
-...
-geldim şimdi işlemi yapabilir misiniz
-şifre?
-tamam, şifreyi okudu kendisi!
-nasıl?
-okusun dediniz okudu, ben gördüm okuduğunu hanımefendi inanmıyor musunuz aaa işlemi yapın lütfen!
****************************
müş. siyah ekran çıktı efendim
ben. yazın kullanıcı adınızı
müş. yazdım
ben parolanızı da girin
müş taman
ben. garip karekterler akmaya başladığında klavyeden f7 ye basın
müş. elimle mi?
ben. eee siz bilirsiniz
**************
gecenin ikisi
müş. ben bir imac kullanıcısıyım
ben. buyrun hanfendi sorun neydi?
müş. benim cd sürücümden içeri sinek girdi.
ben. anlayamadım efendim.
müş. imacime sinek kaçtı.
ben. peki ben telefondan ne yapabilirim sizce
müş.ama görüyorum yürüyo içerde.
ben. böcek ilacı falan sıkın isterseniz.
müş. bişey olmaz mı?
ben bilmem aslında biz imace destek vermiyoruz pek pc olsaydı yardımcı olabilirdim
****************