• 27-07-2010, 04:52:02
    #1
    Diğer Konuda baya yarıldım.Bende araştırayım dedim bunları buldum



    müş. efendim sizin modemler bana küfrediyo.
    ben. anlayamadım efendim
    müş bunda anlayamayacak ne var resmen küfrediyolar işte
    ben. eminmisiniz
    müş buyrun dinleyin (telefonu çevirme sesi çalan telefon sesi peşinden ana avrat küfür)
    ben. ee siz hangi numarayı aramıştınız bi kontrol edelim
    müş. 344 26 16
    ben bu sizin numaranız mı
    müş hayır aradığım numara
    ben beyefendi o bizim numaramız değil bir ev numarası
    müş ben 10 gündür bu numaradan bağanmaya çalışıyorum ama
    ben o zaman doğaldır küfretmesi

    ***************

    müş. adınız neydi sizin
    ben: ozan efendim
    müş. okan
    ben. hayır ozan
    müş. ohan?
    ben.( oha) ozan
    müş. ogan
    ben . bakın efendim zonguldakın z si ozzan
    müş. peki zogan bey
    ben. ordu zonguldak adana niğdeee
    müş. benim problemim sizin adınızdan daha önemli zogan bey
    ben. peki efendim neydi problem?

    ****************

    müş(tarık). handeyle görüşebilür müyüm
    ben. arkadaşı mısınız
    müş. hayır nişanlısıyım.
    ben. bir hata olmalı burada hande diye biri yok efendim.
    müş daha demün görüştüydüm.
    ben. hamdi beyle görüşmüşsünüz sesi biraz incedir karıştırdınız herhalde. bağlıyorum ayrılmayın
    müş. yoh kalsın (çotang)


    *******************


    -merhaba
    -merhaba xxx yazılım nasıl yardımcı olabilirim.
    -stok toplamlarımı bilgilerimi göremiyorum
    -peki stok kartı üzerinden sağ tuşa basarsanız toplamlarınızı görebilirsiniz
    -nerde görecem ekranda mı
    -(iç ses) yok ebeninkinde
    -evet efendim monitörde göreceksiniz
    -şimdi monitöre uzağım biraz bekler misiniz. size zor ulaştım kapatmayın
    -peki
    -(müşteri başka bir elemana seslenir.) ulannn rüstemmmm monitörü kap buraya getir


    ***************************

    -meraba ben batur nası yardımcı olabilirim?
    -benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili...
    -peki ilk önce telefonunuzun ''menü' tuşuna sonra da ''5'' tuşuna basın...
    -evet... tamam...
    -ekran da ne var şimdi?
    -show tv...


    ***************

    -iyi günler iç hatlar..
    -bant kaydı mısınız, yoksa gerçek mi ?
    -gerçeğim hanımefendi
    -iyi o zaman, iyi günler.

    *****************

    -telefonunuza bir şifre gelicek şifreyi almalıyım
    -telefon eşimde
    -tamam söyleyin eşinize şifreyi okusun
    -tamam gidip söyliyim geliyorum
    -...
    -geldim şimdi işlemi yapabilir misiniz
    -şifre?
    -tamam, şifreyi okudu kendisi!
    -nasıl?
    -okusun dediniz okudu, ben gördüm okuduğunu hanımefendi inanmıyor musunuz aaa işlemi yapın lütfen!
    ****************************
    müş. siyah ekran çıktı efendim
    ben. yazın kullanıcı adınızı
    müş. yazdım
    ben parolanızı da girin
    müş taman
    ben. garip karekterler akmaya başladığında klavyeden f7 ye basın
    müş. elimle mi?
    ben. eee siz bilirsiniz




    **************


    gecenin ikisi
    müş. ben bir imac kullanıcısıyım
    ben. buyrun hanfendi sorun neydi?
    müş. benim cd sürücümden içeri sinek girdi.
    ben. anlayamadım efendim.
    müş. imacime sinek kaçtı.
    ben. peki ben telefondan ne yapabilirim sizce
    müş.ama görüyorum yürüyo içerde.
    ben. böcek ilacı falan sıkın isterseniz.
    müş. bişey olmaz mı?
    ben bilmem aslında biz imace destek vermiyoruz pek pc olsaydı yardımcı olabilirdim




    ****************
  • 27-07-2010, 07:08:25
    #2
    Alıntı
    -meraba ben batur nası yardımcı olabilirim?
    -benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili...
    -peki ilk önce telefonunuzun ''menü' tuşuna sonra da ''5'' tuşuna basın...
    -evet... tamam...
    -ekran da ne var şimdi?
    -show tv... *****************

    -telefonunuza bir şifre gelicek şifreyi almalıyım
    -telefon eşimde
    -tamam söyleyin eşinize şifreyi okusun
    -tamam gidip söyliyim geliyorum
    -...
    -geldim şimdi işlemi yapabilir misiniz
    -şifre?
    -tamam, şifreyi okudu kendisi!
    -nasıl?
    -okusun dediniz okudu, ben gördüm okuduğunu hanımefendi inanmıyor musunuz aaa işlemi yapın lütfen!
    ****************************
    müş. siyah ekran çıktı efendim
    ben. yazın kullanıcı adınızı
    müş. yazdım
    ben parolanızı da girin
    müş taman
    ben. garip karekterler akmaya başladığında klavyeden f7 ye basın
    müş. elimle mi?
    ben. eee siz bilirsiniz

    Koptum bunlara ya.