-meraba ben batur nası yardımcı olabilirim?
-benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili...
-peki ilk önce telefonunuzun ''menü' tuşuna sonra da ''5'' tuşuna basın...
-evet... tamam...
-ekran da ne var şimdi?
-show tv... *****************
-telefonunuza bir şifre gelicek şifreyi almalıyım
-telefon eşimde
-tamam söyleyin eşinize şifreyi okusun
-tamam gidip söyliyim geliyorum
-...
-geldim şimdi işlemi yapabilir misiniz
-şifre?
-tamam, şifreyi okudu kendisi!
-nasıl?
-okusun dediniz okudu, ben gördüm okuduğunu hanımefendi inanmıyor musunuz aaa işlemi yapın lütfen!
****************************
müş. siyah ekran çıktı efendim
ben. yazın kullanıcı adınızı
müş. yazdım
ben parolanızı da girin
müş taman
ben. garip karekterler akmaya başladığında klavyeden f7 ye basın
müş. elimle mi?
ben. eee siz bilirsiniz