• 26-07-2010, 15:54:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    by_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok la ben çalıyodum bi patırtı bi gürültü haldır huldur baktım baltalarla krikolarla levyelerle fln dalıyolar
    Hocam sen paranı aldıysan gerisini koyver gitsin
  • 26-07-2010, 15:57:27
    #11
    Linker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyanist ne arar la düğünde
    ehehe Piyanizt mi? Ne piyanizti piyanizt ne arar la düğünde
  • 26-07-2010, 16:18:54
    #12
    kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öle Yerlerde Pek Bulunma Sağlığına Zararlı
    hehehe

    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman dikkat !
    Ucuz yırtmışsın baksana herkesin bi yerine bişey olmuş
    "sol kolunda kesik var" yazan elemanın kolunu baltayla kopardılar, haberde yazanlar hafifletilmiş

    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu tarz dingillere, hanzo diyorum kısaca. 3-5 tane bayanı bir arada görünce, içgüdüsel olarak "ben erkekliğimi göstermeliyim" moduna giriyorlar ve olay çıkarmak için ufacık bir bahane arıyorlar.
    biz alıştık artık

    Linker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyanist ne arar la düğünde
    "webmaster ne arar la r10'da" gibi birşey oldu seninki

    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kriko - Balta - Levye ve düğün bunların hepsinin bir arada olması ilginç
    döner bıçağı hikayesi var bizim ama anlatamam şimdi hem çok uzun hem de küfürlü
  • 26-07-2010, 20:51:00
    #13
    Senin olaysız düğünün olmuyor ifade verirken demesinler 'piyanist çok damar çaldı dayanamadım'
  • 26-07-2010, 21:58:01
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    senmiydin sevgilimi çalan şarkısını çaldıysan dağıtmıssındır ortalığı hocam
  • 27-07-2010, 01:11:39
    #15
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senmiydin sevgilimi çalan şarkısını çaldıysan dağıtmıssındır ortalığı hocam
    hatırlatma o şarkıyı fena oluyom
  • 27-07-2010, 18:18:33
    #16
    r10 da meslektaşımı buldum sonunda
  • 27-07-2010, 20:04:21
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da meslektaşımı buldum sonunda
    piyanist misin dostum ?
  • 27-07-2010, 21:23:50
    #18
    by_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyanist misin dostum ?
    evet hocam. istanbul-sinop arasında işler yapıyoruz. yaz sezonunda sinoptayız. alet olarak pa 800 var