Konu
Geçen akşam ölüyodum ! :D
27-07-2010, 20:04:21
#17
by_antiseptic
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 da meslektaşımı buldum sonunda
piyanist misin dostum ?