• 21-07-2010, 10:19:42
    #1
    Temel ve Dursun bir akşam otobanda iki sarışını arabalarına alırlar ve
    ıssız, kuytu bir yere gitmek için basmışlar gaza... Yarım saat sonra
    gidecekleri yere yaklaştıklarında sarışınlardan biri der ki :
    -
    Şimdiden söyleyelim, biz dönmeyiz. Temel kendinden emin,cevap verir :
    ...-
    Valla bu kadar geldikten sonra biz de dönmeyiz!!
  • 24-07-2010, 04:00:58
    #2
    hehehee süper
  • 02-08-2010, 17:43:05
    #3
    Harika olmuş.
  • 02-08-2010, 17:44:25
    #4
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Verilmişti. Güzel
  • 02-08-2010, 20:12:26
    #5
    süper bu temel ya"
  • 02-08-2010, 21:33:01
    #6
    ahahaha
  • 06-08-2010, 08:07:48
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haha güzelmiş