Temel ve Dursun bir akşam otobanda iki sarışını arabalarına alırlar ve
ıssız, kuytu bir yere gitmek için basmışlar gaza... Yarım saat sonra
gidecekleri yere yaklaştıklarında sarışınlardan biri der ki :
-
Şimdiden söyleyelim, biz dönmeyiz. Temel kendinden emin,cevap verir :
...-
Valla bu kadar geldikten sonra biz de dönmeyiz!!
