• 14-07-2010, 23:02:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Pio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi hatun yeni bikinim diye post atmış blog'una,
    facede bi bak istersen memelerin yarısı dışarda,

    Mal ortada işte. Yorum da bize düşer. En azından memelerinin yarısı dışarda resimlerine abazan yorumlar yapmıyoruz


    müdür keşme bu kadar açık olmasaydın be
  • 14-07-2010, 23:43:14
    #20
    SHRK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müdür keşme bu kadar açık olmasaydın be
    Yani dürüst olduğum için bir sıkıntı bence yok
  • 14-07-2010, 23:43:35
    #21
    Ama adam ne adammış ki nick yazmamiş kim olsaydı 40 yere nickini yazar hava atardı.
  • 15-07-2010, 02:30:41
    #22
    Üyeliği durduruldu
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne mallar varya şu konuya bakın Aynen kaldırdım bu bloğu blog listemden. Bunlardan zevk alanlar var işte.

    http://www.sonkralice.net/2010/07/r1...yram-etti.html
    http://bekq.net/r10-net-hacklendi

    Capsleri çeken BEKQ, alıntı caps ile birde paintte site adresini yazmış
  • 15-07-2010, 08:33:22
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kızı msn'e ekledim biraz geyik geçiyim eğer konuşursam koyarım R10'a Bekleyin geliyorum boL şamata ile
  • 15-07-2010, 09:16:16
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu meşhur son kraliçe ya takma kendisinin ruhsal problemleri var.
    ulan ben cengizsem bu sonkraliçemi ney o kız felan değil başındaki erkek tipe baksana bu kendi kendini hackleyemez kendi sitesinin www.domainadı.com/wp-admin yazmayı beceremez bu kanmayın bu sitenin sahibi erkekkkk.. ve hackleyende kesinlikle erkekk
  • 15-07-2010, 09:19:56
    #25
    CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan ben cengizsem bu sonkraliçemi ney o kız felan değil başındaki erkek tipe baksana bu kendi kendini hackleyemez kendi sitesinin www.domainadı.com/wp-admin yazmayı beceremez bu kanmayın bu sitenin sahibi erkekkkk.. ve hackleyende kesinlikle erkekk
    Hoca öyle düşünme.
    Benim bi ara bi kız arkadaşım vardı, harbiden iyi idi hack üzerine. Cisco conf. yapıyordu. Bilgisi olabilir, ama ruhsal ve kişilik problemleri olduğu kesin.

    Kraliçe, yeni bikininle hackle biziii
  • 15-07-2010, 09:23:51
    #26
    Pio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoca öyle düşünme.
    Benim bi ara bi kız arkadaşım vardı, harbiden iyi idi hack üzerine. Cisco conf. yapıyordu. Bilgisi olabilir, ama ruhsal ve kişilik problemleri olduğu kesin.

    Kraliçe, yeni bikininle hackle biziii
    İşte bu hackler R10.NET in büyüdüğünü ve türkiyenin sayılı forumlarından olduğunu gösteriyor..
  • 15-07-2010, 09:26:21
    #27
    Yaw bu hatun hacker diye mi herkes tırsıyor? Ne komik