Abi hatun yeni bikinim diye post atmış blog'una,
facede bi bak istersen memelerin yarısı dışarda,
Mal ortada işte. Yorum da bize düşer. En azından memelerinin yarısı dışarda resimlerine abazan yorumlar yapmıyoruz
müdür keşme bu kadar açık olmasaydın be