• 01-07-2010, 22:08:05
    #1
    Merak ediyorum da acaba r10'da benden başka kız var mı? Varsa kızları konunun altına bekliyoruz.
  • 01-07-2010, 22:09:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vardı bir kaç tane daha
  • 01-07-2010, 22:10:18
    #3
    Xlnzr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vardı bir kaç tane daha
    ooo süperr kızlar buraya ozaman
  • 01-07-2010, 22:11:32
    #4
    yaş kaçtı ? var 2-3 tane daha ama fakemi bilinmez
  • 01-07-2010, 22:12:06
    #5
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaş kaçtı ? var 2-3 tane daha ama fakemi bilinmez
    yani fake olup olmadığını bilemem en azından ben fake değilim.
  • 01-07-2010, 22:21:39
    #6
    Son kraliçe var
  • 01-07-2010, 22:22:44
    #7
    Türkçeyi güzel kullanmanızı temenni ederim, Haklı değil halkı.
  • 01-07-2010, 22:24:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dili sürtmüştür
  • 01-07-2010, 22:25:28
    #9
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçeyi güzel kullanmanızı temenni ederim, Haklı değil halkı.
    klavye mağdurluğu :S