Konu
heyyy r10 haklı :)
01-07-2010, 22:25:28
#9
papyrus
inforesim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkçeyi güzel kullanmanızı temenni ederim, Haklı değil halkı.
klavye mağdurluğu :S