• 28-06-2010, 00:35:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gencecik adamı amca yaptın duymasın
    beni görmediniz tanımıyorsunuz
  • 28-06-2010, 02:12:27
    #11
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni görmediniz tanımıyorsunuz
    sen kimsiniz?
  • 28-06-2010, 02:24:30
    #12
    Ye10 bende söyleyemiyoydum r leri küçükken

    seni seviyoyummm
  • 28-06-2010, 14:25:22
    #13
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ye10 bende söyleyemiyoydum r leri küçükken

    seni seviyoyummm
    Bende Seni seviyoyummm
  • 28-06-2010, 15:09:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kardeşimde r leri ve ç leri söylüyemezdi.Ramazan diye bi akrabamız vardı "yamazan şay(çay) işiyonmu" derdi
  • 28-06-2010, 15:49:46
    #15
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R'lere hasret mi yoksa aslında
    o nasil bi anlatim bozukluğu hasret mi yoksa aslinda
  • 28-06-2010, 15:54:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    İyide biz buray ane kadar yazı yazsak hiç cevap gelmeyecek ki Radmin tarafından nette girdiği var mı ki acaba? net derken r10'a hiç online görmedim :s
  • 28-06-2010, 16:13:04
    #17
    reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide biz buray ane kadar yazı yazsak hiç cevap gelmeyecek ki Radmin tarafından nette girdiği var mı ki acaba? net derken r10'a hiç online görmedim :s
    Çok haklısın. Silver'i falan da yokki offline görünüyo diyelim. Normal üye. Girmiyor demekki.
  • 28-06-2010, 19:24:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın. Silver'i falan da yokki offline görünüyo diyelim. Normal üye. Girmiyor demekki.
    giriyor girmez olurmu son zamanlarda 1-2 konu açıyor

    ayrıca normal üye gibi durması demek göreceğiniz anlamına gelmez

    adam kendini gizliyor ,

    Not: sizi ispiyonladım