reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide biz buray ane kadar yazı yazsak hiç cevap gelmeyecek ki Radmin tarafından nette girdiği var mı ki acaba? net derken r10'a hiç online görmedim :s
Çok haklısın. Silver'i falan da yokki offline görünüyo diyelim. Normal üye. Girmiyor demekki.