Konu
Radminin R Sevdası
28-06-2010, 16:13:04
#17
ReklamFace
reon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyide biz buray ane kadar yazı yazsak hiç cevap gelmeyecek ki Radmin tarafından nette girdiği var mı ki acaba? net derken r10'a hiç online görmedim :s
Çok haklısın. Silver'i falan da yokki offline görünüyo diyelim. Normal üye. Girmiyor demekki.