• 22-06-2010, 23:40:24
    #1
    Yazmayı becerebilen arkadaşlarımız kendisinden önceki yazan kişinin nickiyle akrostiş şiir yazsın. Bakalım neler çıkacak ortaya. Kimlerde cevher varmış...


    DİKKAT: Bir kişiye 2 kişi akroştiş yazmaya başladı ve konu karışır gibi oluyor. Bu yüzden önce mesaj olarak konuya ben X kişisine yazıyorum diye mesaj atın ve sonra şiirinizi yazıp konuyu editleyin.

    Tebrikler, Güzel olmuş, Eline Sağlık gibi yorumlar yapan arkadaşlarımızın değil. Lütfen en son akrostiş şiir yazan kişilerin Akrostişini yazalım.


    Akroştiş nedir bilmeyenler için
  • 22-06-2010, 23:43:47
    #2
    çüş devenin pabucu denen bir olay

    Ne anlar bu üye netten
    Elini sallayan giriyor r10a zaten
    Tası eline alıp da bir süt içsen
    Sonrada bir güzel elinle yüzünü silsen
    Arada birde ne yazdığımı söylesen
    Tas tamam olacak o zaman
    İşte böyle bir şey çıktı meydana
    Söyleyeyim baştan sövmeyin söverim ha :P
  • 23-06-2010, 00:19:32
    #3
    lord olmuşsun ama simit yiyememişsin,
    oysaki yanında eskiden ayran içerdin
    beyaz peynire rakı döker üstüne küncü dökerdin
    bu ne biçim şiir oldu gidiyorum ben kardeşim
  • 23-06-2010, 00:20:26
    #4
    Lanet okumak geldi içimden ilk önce sana
    Okudum da sayılır aslında
    Rabbim herşeyin farkında
    Defterimi doldurmasa günahla

    Espri çerçevesinde her şey
    Sana söyleyeyim bir şey
    Pot kırmakta büyük yetenek ister
    Olsun sen de böyle oluver
    İnşallah bunu okuyunca
    R10 sövmez bana gün boyunca
  • 23-06-2010, 00:23:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ne göreyim birden kafamı kaldırdım
    Elimi gözüme sürdüm hayal sandım
    Taa monitere yaklaştım
    Suratımı okşadım..
    Anladım o sendin, geç anladım..
    Tek bir şey değişmiş ancak,
    İçindeki melek, o yok olmuş.
    Saflığın kaybolmuş..
  • 23-06-2010, 00:48:12
    #6
    Kalktım ki ne göreyim aynada
    Ordaydı taa gözümün önünde
    Rabbime Şükürler olsun
    Uykularımda rüyalarımda hep o vardı
    Yatağımda,masamda,düşümde kısaca herşeyimde
    Uzun düşlerin temsili maskotu
    Canımdan al bir parça
    Uykum Rüyamdan İbaretse

    Hayatım Senden İBARET
  • 23-06-2010, 04:20:55
    #7
    nettin emmi sen böyle
    epey zaman geçti sen söyle
    orada durma boş boş öyle
    birisi gelecek az sonra sen bekle
    evden bir odun kap da gel
    razı et kızı öp de gel
    gelinliği seç de gel
  • 23-06-2010, 09:03:03
    #8
    Akşam oldu yattım sabahın köründe kalktım
    Ve konuyu görünce bir şiir daha yazdım
    Aman ! sabahın köründe yazmak zor geldi nedim
    Gene de 2 satır bir şeyler diyim
    Ama bana bak seni döverim
    Dur bak yazıyorum güzel bi mısra iyisi mi sen aşağı bak şimcik
    Oba ne çabuk bitti şiir daha avagado keseceğdik
  • 23-06-2010, 10:44:51
    #9
    Bir an korktum ama kıvırdık gibi

    Xavier olmuş dazlak
    Yukarısı olmuş maslak
    Rahatın yerinde mi ey kozalak
    Rot balansını bozdurma pis kozalak
    Eminenin çamaşırları çok ıslak
    Mehmet Mehmet olalı görmedi böyle şaplak