Yazmayı becerebilen arkadaşlarımız kendisinden önceki yazan kişinin nickiyle akrostiş şiir yazsın. Bakalım neler çıkacak ortaya. Kimlerde cevher varmış...
DİKKAT: Bir kişiye 2 kişi akroştiş yazmaya başladı ve konu karışır gibi oluyor. Bu yüzden önce mesaj olarak konuya ben X kişisine yazıyorum diye mesaj atın ve sonra şiirinizi yazıp konuyu editleyin.
Tebrikler, Güzel olmuş, Eline Sağlık gibi yorumlar yapan arkadaşlarımızın değil. Lütfen en son akrostiş şiir yazan kişilerin Akrostişini yazalım.
Akroştiş nedir bilmeyenler için
Üsttekinin Nickiyle Akrostiş Şiir Yaz
81
●2.003
- 22-06-2010, 23:43:47çüş devenin pabucu denen bir olay

Ne anlar bu üye netten
Elini sallayan giriyor r10a zaten
Tası eline alıp da bir süt içsen
Sonrada bir güzel elinle yüzünü silsen
Arada birde ne yazdığımı söylesen
Tas tamam olacak o zaman
İşte böyle bir şey çıktı meydana
Söyleyeyim baştan sövmeyin söverim ha :P - 23-06-2010, 00:20:26Lanet okumak geldi içimden ilk önce sana
Okudum da sayılır aslında
Rabbim herşeyin farkında
Defterimi doldurmasa günahla
Espri çerçevesinde her şey
Sana söyleyeyim bir şey
Pot kırmakta büyük yetenek ister
Olsun sen de böyle oluver
İnşallah bunu okuyunca
R10 sövmez bana gün boyunca - 23-06-2010, 00:48:12Kalktım ki ne göreyim aynada
Ordaydı taa gözümün önünde
Rabbime Şükürler olsun
Uykularımda rüyalarımda hep o vardı
Yatağımda,masamda,düşümde kısaca herşeyimde
Uzun düşlerin temsili maskotu
Canımdan al bir parça
Uykum Rüyamdan İbaretse
Hayatım Senden İBARET
- 23-06-2010, 09:03:03Akşam oldu yattım sabahın köründe kalktım
Ve konuyu görünce bir şiir daha yazdım
Aman ! sabahın köründe yazmak zor geldi nedim
Gene de 2 satır bir şeyler diyim
Ama bana bak seni döverim
Dur bak yazıyorum güzel bi mısra iyisi mi sen aşağı bak şimcik
Oba ne çabuk bitti şiir daha avagado keseceğdik
