Akşam oldu yattım sabahın köründe kalktım
Ve konuyu görünce bir şiir daha yazdım
Aman ! sabahın köründe yazmak zor geldi nedim
Gene de 2 satır bir şeyler diyim
Ama bana bak seni döverim
Dur bak yazıyorum güzel bi mısra iyisi mi sen aşağı bak şimcik
Oba ne çabuk bitti şiir daha avagado keseceğdik