• 18-06-2010, 18:30:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geçen sene bu ay'dan yine bu sene bu ay'a kadar tam tamına 100708 Adet irsaliye kesmişim faturaları saymıyorum aboo cidden büyük rakam hiç sanmıyordum bu kadar
  • 18-06-2010, 18:34:06
    #2
    yuuuhhhh.. boşanda semerini kes... ne etmişin ... sağlam rakamlarla da fatura ettiyseniz bu seneki vergi rekortmenlerinde de adını görürüz herhalde...
  • 18-06-2010, 18:40:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    harbiden yuh bana şimdi bakıyorumda bu kadar irsaliyeyi nasıl girmişim şaşırdım açıkcası..
  • 18-06-2010, 18:42:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbiden yuh bana şimdi bakıyorumda bu kadar irsaliyeyi nasıl girmişim şaşırdım açıkcası..
    yaşıyorsan problem yok 100k irsaliye ben günde 100-200 faturayı girerken canım çıkıyordu helal valla
  • 18-06-2010, 18:47:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun sana
  • 18-06-2010, 18:48:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    abartısız günde rahat 400-500 arası irsaliye giriyorum. Abartısız. fazlası var eksiği yok
  • 18-06-2010, 18:51:53
    #7
    günde 30 50 yetiyor
  • 18-06-2010, 18:53:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun
  • 18-06-2010, 18:54:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler