Helal olsun bana :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Helal olsun bana :)
19
●
474
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Helal olsun bana :)
1
2
3
18-06-2010, 18:30:33
#1
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
Geçen sene bu ay'dan yine bu sene bu ay'a kadar tam tamına 100708 Adet irsaliye kesmişim faturaları saymıyorum
aboo cidden büyük rakam hiç sanmıyordum bu kadar
18-06-2010, 18:34:06
#2
AfMeSu
yuuuhhhh.. boşanda semerini kes... ne etmişin ... sağlam rakamlarla da fatura ettiyseniz bu seneki vergi rekortmenlerinde de adını görürüz herhalde...
18-06-2010, 18:40:14
#3
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
harbiden yuh bana şimdi bakıyorumda bu kadar irsaliyeyi nasıl girmişim
şaşırdım açıkcası..
18-06-2010, 18:42:46
#4
F3rh4t
Üyeliği durduruldu
ArtiEksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
harbiden yuh bana şimdi bakıyorumda bu kadar irsaliyeyi nasıl girmişim
şaşırdım açıkcası..
yaşıyorsan problem yok 100k irsaliye ben günde 100-200 faturayı girerken canım çıkıyordu helal valla
18-06-2010, 18:47:31
#5
GrafikerMaz
Üyeliği durduruldu
Helal olsun sana
18-06-2010, 18:48:33
#6
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
abartısız günde rahat 400-500 arası irsaliye giriyorum. Abartısız. fazlası var eksiği yok
18-06-2010, 18:51:53
#7
Sharkie
günde 30 50 yetiyor
18-06-2010, 18:53:56
#8
PhotoFatih53
Üyeliği durduruldu
Helal olsun
18-06-2010, 18:54:52
#9
teknodunya
Üyeliği durduruldu
Tebrikler
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler