Helal olsun bana :)
19
●474
- 19-06-2010, 11:33:06ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleben de muhasebecilik oynuyormuşum bunu anladım... 2 güne 1 .. haftada 2 irsaliye fatura kesmeye eriniyorum yahu...ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2010, 14:06:34Vallaha ben de şunu anladım muhasebeci ol domainin de çok olsunArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Helal olsun ...
sabah girdiklerimi saymıyorum şuan bile önümde 100 ü aşkın girilmeyi bekleyen nadide irsaliyelerim duruyor