• 12-07-2007, 14:07:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    s.a arkadaşlar,ben almanyaya gitmek istiyorum 1-2 aylığına.yaşım henüz 18 değil.gidebilir miyim ? bana izin verirler mi ? ve gitmek için neler gerekli ?
  • 13-07-2007, 03:43:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tamam Yarın Gel Benim Yazaneye Verecem Sana Vizeni Benim Özel Ucakla Gidersin
  • 13-07-2007, 03:54:28
    #3
    chatalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam Yarın Gel Benim Yazaneye Verecem Sana Vizeni Benim Özel Ucakla Gidersin
    ne bu şimdi esprimi geyikmi? adam bi konuda yardım istemiş dalga geçicek ne var bunda??
  • 13-07-2007, 03:57:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım sen bilmiyorsun galiba 18 yaşını doldurmadan ülke dışına çıkmak yasak hatta şehirdışına bile kontrolle çıkmak zorundasın anayasada böyle bir madde var :P
  • 13-07-2007, 10:18:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    babanda pasaport varsa onunla birlikte gidebilirsin ancak
  • 13-07-2007, 10:31:20
    #6
    eğer tanıdığın varsa davet (mantık çerçevesinde) olduğu zaman onların himayesinde oluyorsun elini kolunu sallayarak gidersin
  • 13-07-2007, 10:51:42
    #7
    18 yaşını doldurmamış isen annenle babanın vekaleti lazim notere gidip yaptırcan tahminim 30 40 ytl pasaport lazim ona şengıl vize oda bi 100 $ civarıdır herhalde ucakta bi 200 $ vardır aşa yukarı 500 $
  • 13-07-2007, 11:53:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hiç gitme daha iyi
  • 13-07-2007, 12:06:31
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne amaçla gideceksin, niye gideceksin, gidince ne yapacaksın ?

    ( bir sorunun birden farklı soruş yolları )

    ???