Konu
Yurtdışına Çıkış - Yardım Arkadaşlar
13-07-2007, 10:31:20
#6
yakese
eğer tanıdığın varsa davet (mantık çerçevesinde) olduğu zaman onların himayesinde oluyorsun elini kolunu sallayarak gidersin