• 12-07-2007, 01:37:30
    #19
    Cem Yılmaz'ın dediği kadar var ÖSS,yerleştirme terimlere bak ya adında hayır yok.Neyse arkadaşlar ne bekliyorsanız onu alırsınız inşallah.Hele bi üniye girin final stresini de göreceksiniz
  • 12-07-2007, 01:41:08
    #20
    Kurumsal PLUS
    @shadow, alırsınız filan, ayıp oluyo ama
  • 12-07-2007, 01:41:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    son 8 saat 40dk
  • 12-07-2007, 01:47:03
    #22
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @shadow, alırsınız filan, ayıp oluyo ama
    Hakkaten ya cümle içinde bi de örnek veriyoruz.Hiç farketmemişim.İyiydi
  • 12-07-2007, 01:48:01
    #23
    geçen yıl çok heycanlıydım şimdi hiç enterese bile etmiyorum.yusufları beni terk etti çünkü
  • 12-07-2007, 01:54:28
    #24
    three point five , three point five diye bir his var içimde nedense
  • 12-07-2007, 03:11:11
    #25
    girin hele üni ye sonra benim gibi bütün seneniz zehir olacak.

    bir insan 12 ay boyunca okulamı gider yav :S
    yaz okulu, kalınan dersler, bütünlemeler. hocalar...

    abbaaawwwww!!!!!


    yusuf ! olm nerdesin yusuf !
  • 12-07-2007, 03:16:41
    #26
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girin hele üni ye sonra benim gibi bütün seneniz zehir olacak.

    bir insan 12 ay boyunca okulamı gider yav :S
    yaz okulu, kalınan dersler, bütünlemeler. hocalar...

    abbaaawwwww!!!!!


    yusuf ! olm nerdesin yusuf !
    12 ay okula gitmek büyük başarı.milli eğitim sana ödül vermeli
  • 12-07-2007, 03:19:31
    #27
    milli eğitimden söke söke alacam
    17 sene, son senesi kesintisiz 12 ay :S 15 gün boşluk olacak ondada memlekete gidip gelecem , sonra 2.yıl başlıyo :S