girin hele üni ye sonra benim gibi bütün seneniz zehir olacak.
bir insan 12 ay boyunca okulamı gider yav :S
yaz okulu, kalınan dersler, bütünlemeler. hocalar...
abbaaawwwww!!!!!
yusuf ! olm nerdesin
yusuf !
12 ay okula gitmek büyük başarı.milli eğitim sana ödül vermeli