vay be ne masalar varmış üstü güzel.
benım bır masa ustum varkı nod 32 var sadece.d
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
326
●13.657
- 11-10-2010, 00:00:30Çok güzel. Bu resmi paylaşabilirmisin?korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 00:07:48aynı sekılde paylaşırmısın o BayrağıKRMVC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2010, 00:03:32Üyeliği durdurulduo ALLAH 'ın emrihaltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2010, 19:48:38Üyeliği durduruldu
buyrun arkadaslar lafi mi olur
