korcerrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
326
●13.657
- 09-11-2010, 03:59:45muz çilek ve armutun hikayesi güzel. muzu sansürleyip kullanmayı planlıyorum.
326
●13.657