• 15-07-2010, 13:14:12
    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir şey istiyorsunuz ?

    Not: Grafiker değilim sadece yardımcı olmak isterim.
    Hadi hadi orta doğu ve balkanların en en grafikeri felan
    Müsait olduğunuzda bi el atalım güzel birşeyler çıkar umuyorummm
  • 15-07-2010, 17:14:50
  • 16-07-2010, 00:01:03
  • 16-07-2010, 00:11:27
    Üyeliği durduruldu
    bulunmayaydı ben paintte silip çizecektim
  • 16-07-2010, 01:36:34
  • 16-07-2010, 01:44:21

  • 16-07-2010, 02:17:55
    herzamanki hali...
  • 16-07-2010, 02:53:14

  • 16-07-2010, 11:11:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    süper hepside