• 16-05-2010, 19:46:33
    #1
    R10 Ayin Elemani :S




    Resim Linki:
    http://i43.tinypic.com/w98i2q.jpg
  • 16-05-2010, 19:50:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    AY'ın elemanı
  • 16-05-2010, 19:51:54
    #3
    Hangi AY'ın elemanı
  • 16-05-2010, 19:54:58
    #4
    size katiliyorum Mayıs ayinin elemani
  • 16-05-2010, 22:21:54
    #5
    İyi espri.
  • 16-05-2010, 22:43:03
    #6
    güzel espiri
  • 16-05-2010, 23:35:12
    #7
    turk malinda gormustum ben yarcanin odasinda (:
  • 16-05-2010, 23:35:51
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fena değil bu saatte bu espri
  • 16-05-2010, 23:37:01
    #9
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fena değil bu saatte bu espri
    19:46 daydi