• 29-06-2007, 01:23:11
    Misafir
    Mckost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında aramızdan birisi bağlansa daha da güzel olur ama mitat tan başka cesaretli arkadaş yok sanırım
    Sen Bağlan ... MSN den gaz verenler lütfen sussun artık :P
  • 29-06-2007, 01:26:41
    yok hocam bağlanacak durumda değilim bu işi yapsa yapsa sen yaparsın
  • 29-06-2007, 01:36:28
    Misafir
    Bu Gece de Bağlanamadık... Kızları Bağlamışlar Sepet Programına...
    Bizimki de sepet matraksiyonuydu
  • 29-06-2007, 01:39:58
    bundan sonra almazlarmıki ?
  • 29-06-2007, 01:40:30
    4 kız sepet sarkıtıyor, ismail denyosu hala koşuyor başka başka yerlerden nefes alıyor
  • 29-06-2007, 01:41:52
    Misafir
    Biz ne güzel pizza yapıp sallıcaktık sepeti yaa ...
    varsa ziverbeyin oralarda olan.. gitsin bak.. yayına bağlanır en azından
  • 29-06-2007, 01:41:54
    ouuuhhggghhh diy bi ses çıktı ismailden

    serkan bu ismail ayyynı sen
  • 29-06-2007, 01:43:04
    Misafir
    danacım geceler artık daha zevkli . .. Matrax diye yapışkan açalım mı ?
    Ortak bir programımız olur ve her gece bağlanmaya çalışırız .. ( bağlanırsak zaten dehşet olur. )
  • 29-06-2007, 01:43:51
    ahahah birisi lafı patlatmış

    sepet benide taşırmııı :P