Mckost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında aramızdan birisi bağlansa daha da güzel olur ama mitat tan başka cesaretli arkadaş yok sanırım
Sen Bağlan ... MSN den gaz verenler lütfen sussun artık :P