Bu Gece Matrax'a Bağlanıp Webmaster'im Dicem - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Gece Matrax'a Bağlanıp Webmaster'im Dicem
117
●
3.064
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu Gece Matrax'a Bağlanıp Webmaster'im Dicem
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
27-06-2007, 23:58:56
#10
The_Wade
Bekleyiş sürüyor dın dın dın dın
Abi valla laf sokacak gibi geliyor sana yaf
28-06-2007, 00:00:35
#11
Priapos
Misafir
750 YTL ye Site Reklamı Yapılır
...
Yaklaşık 2 milyon dinleyicisi olduğu tahmin ediliyor...
Extreme Linki Yok .!
Pr9
28-06-2007, 00:02:18
#12
webkit
Bağlarlar.. dönüş'de adsenseye PINLERI 2 hafta'da yollaması
için sitem'de bulun duyarlar belki..
28-06-2007, 00:05:14
#13
izmirli_
r10 dakilerin selamını söyle
28-06-2007, 00:12:40
#14
Priapos
Misafir
Kapatın.Dinlemeyin. bağlanınca rezil ederse prestij olcak sıfır ...
28-06-2007, 00:15:22
#15
The_Wade
Söyledin artık dönüş yok rezilde eder ama Vezir ederse
28-06-2007, 00:22:26
#16
shape
1'e doğru bağlarlar büyük ihtimal...
28-06-2007, 00:26:47
#17
supermedia
Üyeliği durduruldu
Webmaster'ım diyeceğine emin misin? Adam Türkçe'ye karşı acayip hassas. Anlık ayar verebilir . Ama öyle bir şey derse "sen de cut diyon" dersin olur biter .
28-06-2007, 00:29:06
#18
Priapos
Misafir
şimdiden ... taktik verin hadi
... Rezil Olmak İstemiyorum...
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler