Bu Gece Matrax'a Bağlanıp Webmaster'im Dicem
117
●3.064
- 28-06-2007, 01:32:30öss ye hazırlanırken 3 - 4 kere programa katılmıştım. Programın başında aramayın o zaman çok yoğun oluyor ve arada eleme yapıp geri kalanı atıyorlar. Arada zeki arayın falan diyor programın ortasında tam o zaman ararsanız büyük ihtimalle geri dönerler. Birde ne yapıcağınızı ilk çıkan elemana iyi anlatmanız gerekiyor yani bir iki cümleyle herşeyi anlatmanız lazım
