Bu Gece Matrax'a Bağlanıp Webmaster'im Dicem
117
●3.064
- 29-06-2007, 00:17:15MisafirDostlar ; Bu Gece de Aradım... Hayırlısı Artık...
Diyalog :
iyi geceler
-adam : buyrun
yayına bağlanmak istiyordum
-adam : konu neydi ?
eskişehir merkezde oturuyorum ve almış olduğum malzemelerle canlı yayında pizza yaparak buradaki matraxcılara sepet sarkıtmak istiyorum.
-adam : güzel , telefon
verdim telefonu
-şarja takın telefonunuzu biz arayacağız
kolay gelsin. teşekkürler.
R10 da Matraxcılar Oluşmaya Başladı...
...