• 28-06-2007, 01:27:01
    #37
    Kahramanlık için bağlananlar var tutarsa sizin iş yatar
  • 28-06-2007, 01:27:05
    #38
    zaten bişey yok başkaları var radyoda
  • 28-06-2007, 01:30:55
    #39
    şuankinin işi zor bundan sonra sensin emin ol
    edit :
    onların değil senin işin zor artık
  • 28-06-2007, 01:32:30
    #40
    öss ye hazırlanırken 3 - 4 kere programa katılmıştım. Programın başında aramayın o zaman çok yoğun oluyor ve arada eleme yapıp geri kalanı atıyorlar. Arada zeki arayın falan diyor programın ortasında tam o zaman ararsanız büyük ihtimalle geri dönerler. Birde ne yapıcağınızı ilk çıkan elemana iyi anlatmanız gerekiyor yani bir iki cümleyle herşeyi anlatmanız lazım
  • 28-06-2007, 01:35:21
    #41
    Misafir
    Arkadaşlar Her gece bizden birileri arasın bizde dinleyip yorum yapalım... güzel eğleniriz..
  • 28-06-2007, 01:40:00
    #42
    küfretti biri
  • 28-06-2007, 01:43:35
    #43
    Ne dedi eleman ya ben kaçırdım orayı bir şeyler dedi gibi geldi tak kapattılar ne diyon sen dedi zeki + müzik girdi ne dedi ki :?
  • 28-06-2007, 02:29:06
    #44
    Misafir
    Bu Gece Yalan Oldu Bizim Yayın. Yarın Gecenin kahramanı olmak için 3 ayrı numaradan farklı farklı arayacağız ..
  • 28-06-2007, 02:30:08
    #45
    adam kadını duşa sokup ıslatıyor şu an