• 13-04-2010, 08:50:15
    #1
    yok böyle bi fıkra












































































    yok dedim ya ne bekliyosunuz
  • 13-04-2010, 11:12:07
    #2
    ha ha ha
  • 13-04-2010, 11:15:52
    #3
    .
  • 13-04-2010, 11:16:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hehe gayet güzel
  • 13-04-2010, 11:17:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ha ha ha
    aradaki "ve" yi unutmuşsun

    Doğrusu: ha ha ve ha olmalıydı
  • 13-04-2010, 11:35:30
    #6
    güzel hoşuma gitti
  • 13-04-2010, 12:01:32
    #7
    Bende resim mesim açılacak diye bekliyorum ama güzelmiş
  • 13-04-2010, 23:12:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ayyy çok kötüsün derdi benim arkadaş olsa
  • 13-04-2010, 23:16:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    resim beklıyorm bende