yok böyle bi fıkra - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yok böyle bi fıkra
14
●
369
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
yok böyle bi fıkra
1
2
13-04-2010, 23:21:16
#10
Trust
Resim açılmıyor
Dermişim
14-04-2010, 00:19:59
#11
arslanbey26
:d :d :d
14-04-2010, 23:14:05
#12
Cycl0ne
webzegs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aradaki "ve" yi unutmuşsun
Doğrusu: ha ha ve ha olmalıydı
Düzeltiyorum o zaman
ha ha
ve
ha!
14-04-2010, 23:23:13
#13
FuNch
link kırık dermişim bende ozaman
14-04-2010, 23:34:08
#14
Pasaj
Bende resim sandım, bekliyorum açılsın
15-04-2010, 00:08:11
#15
ProfKey
Güzelmiş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler