• 13-04-2010, 23:21:16
    #10
    Resim açılmıyor Dermişim
  • 14-04-2010, 00:19:59
    #11
    :d :d :d
  • 14-04-2010, 23:14:05
    #12
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aradaki "ve" yi unutmuşsun

    Doğrusu: ha ha ve ha olmalıydı
    Düzeltiyorum o zaman
    ha ha ve ha!
  • 14-04-2010, 23:23:13
    #13
    link kırık dermişim bende ozaman
  • 14-04-2010, 23:34:08
    #14
    Bende resim sandım, bekliyorum açılsın
  • 15-04-2010, 00:08:11
    #15
    Güzelmiş