• 02-04-2010, 11:15:59
    #1
    Sıla'nın selamı var. -Hangi Sıla? -Gayrisafi Milli HaSILA

    Birazdan Kendimi öldürüp intihar süsü verecem..:=)

    Bana yamuk yapma! Ama kare,cember falan yapabilirsin...:S

    Hasan ile Vatan arasındaki fark nedir?
    Cevap: HASAN ŞAŞ - VATAN ŞAŞMAZ

    Küçük su birikintisine ne denir????
    -sucuk


    Beşiktaşlı Gökhan Zan'ın oğlu olmuş adını
    Bora koymuş olmuş Bora-zan

    Sınıf: Hocam zil çaldı çıkabilir miyiz??
    Hoca: Hayır ben evliyimm


    Otuz Laz denizci boğulmuş, neden ? - Denizaltıları bozulunca ittirmeye kalkmışlar

    Adamın birini bi gün salıvermişler; pazartesi almışlar.

    Dinazorlar ben zorlamam xD

    İki adet yılan var, birinin adı A, diğerininki ise BA. Soru: Bunlar susasaydı içecek olarak ne verirdin ? Cevap: A yılana gazoz BA yılana limon..S

    dogru söyleyeni dokuz köyden kovmuşlar o da gitmiş şehre yerleşmiş..

    4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım..!

    Ne yapıyorsun? -Telefonla konuşuyorum.. -Aaa sizin telefon konuşuyor mu?

    Adamın biri nerde kanalizasyon çukuru görürse kendini icine atıyormuş neden? cünkü kendini bir *** zannediyormuş..XD

    Volkswagen Passat, Şahsi oynama..XD

    Adam yalana yer yok demiş, yalan da ayakta kalmış..

    Adamın birinin kahvesi taşmış, çayı da kaya.:S

    Adamın birinin uykusu gelmiş;içeri almamış...


    Deco gol atamazsa n'olur? -Dekont.

    Teoman neden ehliyet Alamaz..?-Daha 17-17-17'ymiş..XD

    Alo, kuyumcu mu? Evet, buyrun.Benim kuyumu siz mi kazıyorsunuz?

    KAYNAK:http://www.frmtr.com/komik-seyler/33...-seri-2-a.html
  • 02-04-2010, 14:01:14
    #2
    Konu başlığından da anlaşılacağı üzere gerçekten de iğrenç ve ötesi espriler varmış..
  • 02-04-2010, 15:02:43
    #3
    Volkswagen Passat, Şahsi oynama bu bence güzeldi
  • 02-04-2010, 15:16:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dinazorlar ben zorlamam xD

    hahaha
  • 02-04-2010, 15:28:14
    #5
    igrenç insan diyesim geliyor sana ama okadar samimiyetimiz yok güzellermiş ++
  • 02-04-2010, 17:12:37
    #6
    İki adet yılan var, birinin adı A, diğerininki ise BA. Soru: Bunlar susasaydı içecek olarak ne verirdin ? Cevap: A yılana gazoz BA yılana limon
  • 02-04-2010, 18:01:05
    #7
    Sınıf: Hocam zil çaldı çıkabilir miyiz??
    Hoca: Hayır ben evliyimm

  • 02-04-2010, 22:06:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    + Sana Ali'nin selamı var.
    - Hangi Ali?
    + Şehirler Arası Otobüs TerminAli

    + Sana Leri'nin selamı var.
    - Hangi Leri?
    + Birleşik Arap EmirlikLeri

    + Sana Müller'in selamı var.
    - Hangi Müller?
    + Unlu MaMüller
    Bunlarda benden.
  • 02-04-2010, 23:20:17
    #9
    İki adet yılan var, birinin adı A, diğerininki ise BA. Soru: Bunlar susasaydı içecek olarak ne verirdin ? Cevap: A yılana gazoz BA yılana limon

    Resmen yarıldım