iğrenç ötesi soğuk espriler :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iğrenç ötesi soğuk espriler :D
12
●
456
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
iğrenç ötesi soğuk espriler :D
1
2
02-04-2010, 23:23:11
#10
okanyuksel
Fatih Sultan Mehmet tahta çıkınca ne yapmış ?
cevap : Çıkan tahtayı yerine koymuş :S :S :S
03-04-2010, 00:39:50
#11
N0Sman
facebookta görmüştüm (:
geçen gün Ödeme noktasına gittim "Ö" dedim geldim
03-04-2010, 02:50:46
#12
okanyuksel
Allah kaza bela vermesin, ördeğe de vermesin
03-04-2010, 11:15:01
#13
tanerorkun
Alıntı
Otuz Laz denizci boğulmuş, neden ? - Denizaltıları bozulunca ittirmeye kalkmışlar
hahah koptuğum andır
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler