• 28-02-2010, 00:30:48
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Doldurdu sct ama senin gibiler olmasa daha güzel olacaktı.
  • 28-02-2010, 00:46:25
    #11
    Vay be eski günleri hatırladım R10'da...
  • 25-12-2018, 08:31:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be eski günleri hatırladım R10'da...
    vay be, seninde bunu yazalın 8 sene olmuş. Neler değişti kim bilir hayatında şimdi. Azıcık eskilere gidersin belki bu quote ile
  • 25-12-2018, 08:41:24
    #13
    3. postta imageshack.us linki gördüm.

    Gözümde canlanır koskoca mazi...
  • 25-12-2018, 09:05:53
    #14
    Yeni konu sandım 8 yıl önceki konuymuş. [emoji1303]
  • 25-12-2018, 09:11:35
    #15
    Benden önceki 232 üyeden kaç tanesi banlı, kaç tanesi hayatta olduğunu nasıl görürüm? üye listesinin yazılı olduğu bir bölüm var mı ya
  • 25-12-2018, 23:08:56
    #16
    ilk mesajı yazana bence ömür boyu platin üyelik vs. verilmeliydi.

    yönetim konu artık hortlatılmasın diye kilitlemiş