GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be eski günleri hatırladım R10'da...
vay be, seninde bunu yazalın 8 sene olmuş. Neler değişti kim bilir hayatında şimdi. Azıcık eskilere gidersin belki bu quote ile