En Taze Kıdemli Üye
98
●2.667
- 11-06-2007, 19:15:23Üyeliği durduruldu
- 11-06-2007, 19:16:56bende olmadım normalde olmam gerekiyor can sağolsun.
Duyduğuma göre kıdemli olmak için modların bölmünde önce konuşuluyormuş uygun görülünce yapılıyor.Yoksa 3bin mesaj üstünde bayağı kişi var.
bknz: https://www.r10.net/members/list/?ord...rt=posts&pp=30 - 11-06-2007, 19:17:47Üyeliği durdurulduBöyle paylaşımlar yap ben sana rep veririm!weled! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2007, 19:23:02!weled! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o gazozu sana içtirir gerisine karışmam...
