• 11-06-2007, 18:39:14
    #91
    Üyeliği durduruldu
    Oooo desperrado.Bekle Senden sonra ben varım sırada
  • 11-06-2007, 19:03:39
    #92
    Misafir
    noluyoki yani kıdemli olunca ben değilimde noluyo
  • 11-06-2007, 19:10:31
    #93
    kıdemli ne demek abi?

    ben hiç kıdemli olmadım biliyormusun ?
  • 11-06-2007, 19:15:23
    #94
    Üyeliği durduruldu
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıdemli ne demek abi?

    ben hiç kıdemli olmadım biliyormusun ?
    Üzülme Evladım.
    Bu Gazozu İç sana İyi gelecek

  • 11-06-2007, 19:16:39
    #95
    Üyeliği durduruldu
    Bir söylentiye göre kıdamli olanlar, baronun* belirlediği gizli otellerin özel odalarında toplantı yapıp r10'u yönetiyorlarmış

    *Kim olduğu belli olmayan derin birisi
  • 11-06-2007, 19:16:56
    #96
    bende olmadım normalde olmam gerekiyor can sağolsun.

    Duyduğuma göre kıdemli olmak için modların bölmünde önce konuşuluyormuş uygun görülünce yapılıyor.Yoksa 3bin mesaj üstünde bayağı kişi var.

    bknz: https://www.r10.net/members/list/?ord...rt=posts&pp=30
  • 11-06-2007, 19:17:47
    #97
    Üyeliği durduruldu
    !weled! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülme Evladım.
    Bu Gazozu İç sana İyi gelecek
    Böyle paylaşımlar yap ben sana rep veririm
  • 11-06-2007, 19:23:02
    #98
    !weled! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülme Evladım.
    Bu Gazozu İç sana İyi gelecek

    o gazozu sana içtirir gerisine karışmam...
  • 11-06-2007, 19:26:59
    #99
    Üyeliği durduruldu
    MrManson Başıma bişey gelmeden Kurtarır beni
    Bi topicde hepinizin Babasıyım demişti