bende olmadım normalde olmam gerekiyor can sağolsun.
Duyduğuma göre kıdemli olmak için modların bölmünde önce konuşuluyormuş uygun görülünce yapılıyor.Yoksa 3bin mesaj üstünde bayağı kişi var.
bknz:
https://www.r10.net/members/list/?ord...rt=posts&pp=30