bende olmadım normalde olmam gerekiyor can sağolsun.

Duyduğuma göre kıdemli olmak için modların bölmünde önce konuşuluyormuş uygun görülünce yapılıyor.Yoksa 3bin mesaj üstünde bayağı kişi var.

bknz: https://www.r10.net/members/list/?ord...rt=posts&pp=30