BySeco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence laf sokmakla it gibi sataşmak arasında çok az fark var. Garip bir ego tatmin yöntemi olduğunu düşünüyorum. Neden kurnaz gibi görünmeye çalışayım ki? Birilerinin boş bulunmasından yada saflığından yararlanıp rant yapmaktan başka birşey değil benim gözümde. Çocukken yapardık belki ama büyüyünce çocukluk olduğunun farkına varıyor insan.
büyük küçük hiç farketmez haddini bilmeyeni az çok bilgilerimle iyi laf otutturuyorum susup kalıyor