• 02-02-2010, 11:15:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar laf sokmak bir sanattır ve bu sanatı herkes beceremez. Benim dedemde iyi laf sokardı bende ona çekmişim galiba gerçekten iyi laf sokuyorum. Laf sokarken önemli olan hızlı olmanız ve dalgalı bir ses tonu ile laf sokmanız. Adamın jetonu düşmeden ordan ayrılın (bir iki adım gidin) ki daha fazla rezil olsun mal gibi kalsın ortalıkta. Özellikle okulda hocalara sokulan laflar çok süper oluyor bir yıl boyunca konuşuluyor

    Bence laf sokmakla it gibi sataşmak arasında çok az fark var. Garip bir ego tatmin yöntemi olduğunu düşünüyorum. Neden kurnaz gibi görünmeye çalışayım ki? Birilerinin boş bulunmasından yada saflığından yararlanıp rant yapmaktan başka birşey değil benim gözümde. Çocukken yapardık belki ama büyüyünce çocukluk olduğunun farkına varıyor insan.
  • 02-02-2010, 11:24:04
    #11
    bu huyumu hiç sevmem ama kanımda var büyük küçük hiç farketmez haddini bilmeyeni az çok bilgilerimle iyi laf otutturuyorum susup kalıyor
  • 02-02-2010, 11:41:49
    #12
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence laf sokmakla it gibi sataşmak arasında çok az fark var. Garip bir ego tatmin yöntemi olduğunu düşünüyorum. Neden kurnaz gibi görünmeye çalışayım ki? Birilerinin boş bulunmasından yada saflığından yararlanıp rant yapmaktan başka birşey değil benim gözümde. Çocukken yapardık belki ama büyüyünce çocukluk olduğunun farkına varıyor insan.
    Hakedene *******.
  • 02-02-2010, 14:51:31
    #13
    Çok hoşuma giden bir anektod var onuda ben aktarayım.

    Diyojen dar bir sokakta iyi giyimli soylu bir adamla karşılaşır ve birinin yol vermesi gerekir. Adam hiddetle bağırır "ben sefil bir adama yol vermem"
    Diyojen lafı yapıştırır "ben veririm"

    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence laf sokmakla it gibi sataşmak arasında çok az fark var. Garip bir ego tatmin yöntemi olduğunu düşünüyorum. Neden kurnaz gibi görünmeye çalışayım ki? Birilerinin boş bulunmasından yada saflığından yararlanıp rant yapmaktan başka birşey değil benim gözümde. Çocukken yapardık belki ama büyüyünce çocukluk olduğunun farkına varıyor insan.
    Katılıyorm.
  • 02-02-2010, 14:58:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Güzelmiş sağol
  • 02-02-2010, 17:24:32
    #15
    Alıntı
    ingiliz lordu Atatürk'ün daveti üzerine istanbul'a gelir.ingiliz lordu şerefine verilen yemekte servis yapan türk elindeki tepsiyi devirir.herkes büyük bi şaşkınlık içinde kalmıştır ve atatürk'ün ne tepki vereceği beklenirken, atatürk ingiliz lorduna dönerek:
    "HALKIM HERŞEYİ BECERİYOR DA Bİ TEK UŞAKLIĞI BECEREMİYOR".
    Bundan Güzeli...
  • 03-02-2010, 21:49:49
    #16
    BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar laf sokmak bir sanattır ve bu sanatı herkes beceremez.
    Katılıyorum