Çok hoşuma giden bir anektod var onuda ben aktarayım.

Diyojen dar bir sokakta iyi giyimli soylu bir adamla karşılaşır ve birinin yol vermesi gerekir. Adam hiddetle bağırır "ben sefil bir adama yol vermem"
Diyojen lafı yapıştırır "ben veririm"

PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence laf sokmakla it gibi sataşmak arasında çok az fark var. Garip bir ego tatmin yöntemi olduğunu düşünüyorum. Neden kurnaz gibi görünmeye çalışayım ki? Birilerinin boş bulunmasından yada saflığından yararlanıp rant yapmaktan başka birşey değil benim gözümde. Çocukken yapardık belki ama büyüyünce çocukluk olduğunun farkına varıyor insan.
Katılıyorm.