E-Okula Ddos Kampanyası Karneler Girilmesin :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
E-Okula Ddos Kampanyası Karneler Girilmesin :D
9
●
453
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
E-Okula Ddos Kampanyası Karneler Girilmesin :D
1
2
21-01-2010, 12:14:19
#1
BurakNecip
Arkadaslar Hep Birlikte E-Okula Ddos Yaparsak e-okula Girişi Engelleriz :P Boylece Karneler Basılmamıs Olur
Varmı Katılacak
not : elbetteki boyle bir niyetimiz yok ulkemizin sistemi sonucta sadece geyik amaclı!
21-01-2010, 12:14:58
#2
Syntax
ben memnunum karnemden basılsın
21-01-2010, 12:16:29
#3
Crazy
e-okul da gelip sana bassın ddos'u gör
21-01-2010, 12:16:46
#4
CoLee
Uygun ücret karşlığı yaparım
/
şaka diyelim de gümbürtüye gitmeyelim
21-01-2010, 12:17:51
#5
BurakNecip
sam3t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
e-okul da gelip sana bassın ddos'u gör
herkes ahngi sehirdeyse bi cafede toplansın
21-01-2010, 12:18:34
#6
MertoziS
Üyeliği durduruldu
Yazılmıştır bile
21-01-2010, 12:19:25
#7
Arcardia
Üyeliği durduruldu
zaten geç veriliyor e okul yalan oldu :d
21-01-2010, 12:19:48
#8
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eğer öyle bişey olursa buradan bilmesinler sonra ?
21-01-2010, 12:20:53
#9
BurakNecip
konunun altında not var dostm
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler