• 21-01-2010, 12:14:19
    #1
    Arkadaslar Hep Birlikte E-Okula Ddos Yaparsak e-okula Girişi Engelleriz :P Boylece Karneler Basılmamıs Olur Varmı Katılacak

    not : elbetteki boyle bir niyetimiz yok ulkemizin sistemi sonucta sadece geyik amaclı!
  • 21-01-2010, 12:14:58
    #2
    ben memnunum karnemden basılsın
  • 21-01-2010, 12:16:29
    #3
    e-okul da gelip sana bassın ddos'u gör
  • 21-01-2010, 12:16:46
    #4
    Uygun ücret karşlığı yaparım
    /
    şaka diyelim de gümbürtüye gitmeyelim
  • 21-01-2010, 12:17:51
    #5
    sam3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-okul da gelip sana bassın ddos'u gör
    herkes ahngi sehirdeyse bi cafede toplansın
  • 21-01-2010, 12:18:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yazılmıştır bile
  • 21-01-2010, 12:19:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    zaten geç veriliyor e okul yalan oldu :d
  • 21-01-2010, 12:19:48
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer öyle bişey olursa buradan bilmesinler sonra ?
  • 21-01-2010, 12:20:53
    #9
    konunun altında not var dostm