Arkadaslar Hep Birlikte E-Okula Ddos Yaparsak e-okula Girişi Engelleriz :P Boylece Karneler Basılmamıs Olur Varmı Katılacak

not : elbetteki boyle bir niyetimiz yok ulkemizin sistemi sonucta sadece geyik amaclı!